Thursday, August 8, 2013

Kako napraviti prostu sobu za sc?


Evo ga jos jedan post o tome kako napraviti prostu sobu na stardollu! :)
Evo linkova ostalih postova o tome:

http://starkittygap.blogspot.com/2013/07/nesto-o-apartmanu_23.html
http://starkittygap.blogspot.com/2013/07/kako-napraviti-prostu-sobu-na-stardollu.html
http://starkittygap.blogspot.com/2013/07/nesto-o-aparmanu.html

BTW da predjemo na stvar! Pre nekoliko dana moja drugarica sandra.je.cool2 mi je rekla da ne zna kako da uredi apartman i zamolila me je da joj ga ja uredim.Ja sam prihvatila i uredila sam ga.


 1.PRVO sto ce vam trebati je interior! (ali ne mora)
 Ja sam koristila Pier (100 sc) ali vi mozete koristiti neki drugi.



 2.Onda dodajte stolove i stolice bilo kakve i neku hranu i pice na stolu

3.Dodajte jos neki dekor kao sto su pas(najjeftiniji 30 sc) ,duga(50sc) i baloncici(50 sc).
4.Sledece sto treba da dodate je tepih i prozor.Tepih dobijate besplatno a prozor mozete naci u Suite Design,pa u DIY za 50 sc.
To bi sve do sada izgledalo ovako:
5.Posto vidimo da nesto fali dodacemo zavese.(mozete ih napraviti sa bezvezog profila u star design fashion i poslati na svoj profil.
6.Takodje ce vam trebati i ovaj tepih.Trebace vam jedno 3-4 tepiha da bi mogli da napravite pod.I njih mozete poslati sa bezveznog profila.
I na kraju kompletan izgled sobe:

Mozda sam bila previse detaljna u ovim upuctvima ali samo hocu da pomognem. :)
Ako vam se svidja i ako ce te koristiti samo napisite dole.

KOMENTARISITE!
Svaki vas komentar mi mnogo znaci!




1 comment: