Thursday, August 8, 2013

Stardoll Magazine!-TAKMICENJE

Ej ljudi odlucila sam da napravim jedno takmicenje!
Zove se Stardoll Magazine!
Pobednik ce biti intervjuisan i bice na naslovnoj casopisa Star Kitty Go And Play a devojke koje su osvojile 2 i 3 mesto takodje ce biti u magazinu! :D
Kako ucestvovati?

Napisite u komentare Prijava (pre toga morate da uradite navedene stvari)
1.Morate na stardollu biti level veci od 20.
2.Morate imati google account i morate da komentarisete puno novih postova na blogu.

Devojke koje folowiraju blog imaju vise sanse za pobedu od onih koje ne folowiraju.


Za 5 dana ja cu videti da li ste uradili ono sto je potrebno i prijavicu vas u takmicenje.
Onda ce biti prikazana anketa  i svako ce moci da glasa za devojku koju hoce.
Ona koja bude imala najvise glasova pobedjuje.

1.mesto- naslovna u magazinu,intervju,15 stardollara
2.mesto-model u casopisu i 2 poklona
3-mesto-model u casopisu i 1 poklon


---AKO ne budemo imali najmanje 5 prijava takmicenje otpada!---

BTW jeste li videli novi izgled bloga? :)

GRAFIT sam jos juce pocela da radim danas sam konacno zavrsila!
Otpale su mi ruke.
Nadam se da vam se svidja.MOLIM TE KOMENTARISITE o tome kako vam se svidja i kako izgleda! :3


8 comments:

  1. Ovaj izgled bloga mi se vise svidja od proslog,zaista je super.

    MIASTYLE10291

    ReplyDelete
  2. Lep je novi izgled. Ocu se prijaviti imam google account I veci sam level od 20 ja sam BelaGirlGlam

    ReplyDelete
  3. *D*I*V*N*O* uzgrad, prijava, imam google account i 36 sam level, ja sam saky321girl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ^-^
      Procitaj jos jednom uputstvo br. 2.

      Delete
  4. Ja bih se prijavila, ja sam KlaraANDAna i 63 sam level, al ne znam točno što je google account možeš li mi molim te u poruci na stardollu javiti? :)

    ReplyDelete