Thursday, July 18, 2013

Kako napraviti prostu sobu na stardollu?



Ej dollies,
Odlucila sam da vam danas pokazem kako da napravite prostu sobu na stardollu
Ovako izgleda: 


Sta trebate da uradite?

 Za pozadinu sam kupila Pier,kosta 100 sc :)
 Idite u suite design pa u DIY i kupite roze prozor.(30 sc),dva velika bela stuba (50sc je jedan),
crni sto sam dobila besplatno ali ga mozete naci u furinture,najjeftiniji je za 10 sc. :D,
Hranu mozete naci u kitchen,bilo kakvu vazu sa cvecem mozete naci u Nature za sc,
Onu ljubicastu policu sam dobila na akademiji,ali mozete napraviti istu takvu u stardesign interior.Posluzila mi je da stavljam pehare na nju.Takodje sam i sunce i dugu kupila da bi izgledalo super.A staklo-prozor koje stoji desno sam zaboravila gde sam kupila,ali znam da je u suite shop i da je za sc. :D


Kako vam se ovo svidja? Da li mislite da je dobro? Komentarisite!


5 comments: