Wednesday, August 7, 2013

Makeover:viki12468



Hey ljudi! :) Dugo nisam pisala ali evo me opet!
Dugo nije bilo rubrike makeover ali je ponovo tu i to sa novom devojkom VIKI12468 (kliknite na njeno ime da vas odvede do njenog suita) .



Svidja mi se kako ona izgleda tako da sam odlucila da uradim makeover na njoj.
Before predstavlja ono kako ona izgleda a after kako sam je ja uredila. :)
Sve sto  sam ja uradila je to da sam dodala mnogo vise trepavica i sminke (posto vidim da je vec u takvom stilu, u zavisnosti od stila kakva je svaka devojka takvu je sminkam),dodala sam naocare,skinula usi i promenila kosu.Nadam se da vam se svidja! :)

Komentarisite! Sta mislite o ovome? Zelite li i vi makeup! Samo recite!






3 comments:

  1. Molim te make-up za mene

    pankerica-1

    :D ♥

    ReplyDelete
  2. precool, mozes mene uredit?
    KlaraANDAna ♥ :)

    ReplyDelete