Monday, August 12, 2013

Makeover:pankerica-1


Hey! :)
U proslom makeoveru sam uredila viki12468 i veoma mi je drago jer je namestila svoj novi look onako kako sam je uredila,ali mi je malkice krivo sto nista nije rekla sta misli o makeoveru. No dobro nema veze.
Pitalo me je mnogo devojaka da  im uradim makeover i odlucila sam da svima uradim.
Odlucila sam da prvo uredim . . .
pankerica-1 (kliknite na njeno ime da vas odvede do njenog suita)
Ona veoma lepo izgleda,secam se da je pre imala sasvim drugaciji stil a sada ga je promenila.Veoma mi se svidja njen izgled i to kako se oblaci . Ima i puno nakita i sminke tako da ce biti veoma zabavno praviti makeover koristeci nju kao modela.U buduce mislim da bi bilo najbolje da mi kazete u kakvom stilu da vas uredim. :) Ovako.Sta sam uradila? (pogledajte sliku dole)

Prvo sto sam uradila je to da sam skinula svu sminku i nakit koju ima na sebi.Onda sam joj promenila kosu. Posle toga sam joj stavila maskaru i puno eyelinera.Onda sam stavila malo vestackih trepavica.Posle toga sam joj malo tek na krajeve ociju nanela crne senke za oci.Pored crne sam nanela jos sive senke za oci i tu sasvim na kraju sam dodala bele boje. Tako dobijamo lep kontrast crne boje.
Onda sam joj dodala sjaj na usta i karmin roze boje.
Jako malo sam joj dodala rumenila posto mislim da za takav stil ne bi bilo puno potrebno.
Takodje nisam dodala pirsinge.
Na kraju sam joj stavila  beretku dizajniranu u star design nakitu. :D 
To bi bilo to.

Nadam se da ti se svidja! :)

A vi , sta vi mislite o ovome makeoveru?
Komentarisite!


3 comments:

  1. WOW *0* impresionirana sam :D

    ReplyDelete
  2. super je, mozes li sledeci put da uredis moju lutku? vampirelady33

    ReplyDelete
  3. Divno! Mozeš li sledeći put mene? saky321girl

    ReplyDelete