Thursday, July 4, 2013

Stardoll GIrlz Life #1


Hey ljudi :)


Ovako odlucila sam da napravim novu rubriku koja ce se zvati ''Stardoll Girlz Life'' Pisacu o nekim lutkama koje su veoma lepe,imaju dobro urednjene apartmane i imaju jos neke cudne stvari.U tom postu ce biti cool outfiti te lutke,makeover(kako sam je ja sredila), i sta je cudno kod nje*-* Nadam se da vam se svidja. :)

  -COOL OUTFITI

Prva o kojoj cu da pisem je jeulgeoptta . 76 je level i roality je.Svaki put kada sam je posetila slikala sam njen outfit.Bas su dobri zar ne?Bas se lepo oblaci. c: Ima puno skupe odece,sminke i nakita...Lepa je i veoma mi se sve svidja!






-ZANIMLJIVO

Ali primetila sam nesto cudno kod ove lepotice.Na jedno 36/37 stranici  u njenom ormanu strani sam videla puno istih  majica.Kada sam ih uzela videla sam da su sve kupljene za 600 ili 500 sd! :O A ima ih oko 6!
Zar je potrosila tolki novac za takve majice koje moze sa bezveznog profila dizajnirati i poslati sebi?Sta vi mislite?





-MAKEOVER

I na kraju makeover nje.Kako vam se svidja makeover koji sam uradila?
:)

Kako vam se svidja ova nova rubrika? :D
Ako i vi znate nekoga koga bi voleli da bude u ovoj rubrici, napisite u komentarima.
Takodje utiske podelite u komentarima!



2 comments: