Tuesday, July 23, 2013

:))

Danas sam otkrila nesto neverovatno ! *O*

Sve sigurno znate da kada ste Superstar mozete koristiti kosu,oci i usta sa zvezdicom...A kada hocete da,na primer(kad vam istekne clanstvo),stavite nesto od nakita,morate da promenite izgled,morate da stavite obicne oci,obicna usta i obicnu kosu..
Sve sigurno znate da na Facebook-u postoji Stardoll.Na njemu je sve isto.

Danas sam usla na Stardoll na Fece-u,ali pre toga su mi ostale Superstar oci i usta.Otisla sam da vidim nesto u Beauty Perlor-u i pomerila kosu i sacuvala,ali pritom mi se nije pojavilo da moram da promenim oci i usta!!! Sada sam sve promenila osim Superstar oci i usta,stavila drugu kosu i spremila..=)

Nadam se da sam pomogla devojkama koje imaju Fb,kojima je istekao Superstar i koje su ostavile izgled,zele da ga promene,ali tek kad ponovo uplate Superstar.Ako hocete da promenite kosu i sl.,samo udjite na Fb-u na Stardoll i pravac u Beauty Perlor ! Promenite sta god hocete,osim oci i usta.!


6 comments:

  1. super! Hvala sto si nam to otkrila! :D

    ReplyDelete
  2. Hvala mngo si mi pomogla ali nazalost neam fb moracu fa napraviti samo zbog toga ^^

    ReplyDelete
  3. Ne mogu da verujem! :o
    WOW stardoll stvarno u poslednje vreme ne zna sta radi,
    bolje da iskoristite to dok mozete. :)
    Steta,ja nemam fejs,a dosadio mi je ovaj look.

    kz13

    ReplyDelete
  4. Ni ja... Roditelji mi brane O.o

    ReplyDelete