Thursday, June 27, 2013

Cao ! Kakvo je vreme kod vas?
Kod mene u Krusevcu je hladno i tmurno o.0
Nego,htela sam da vas obavestim da od 28.6. do 14.6. nisam tu,pa necu moci da pisem : \\
Idem na more u Pefkohori:













Lepo,ha? Jedva cekam,mozda budem ulazila na blog da vidim po nesto,ali necu moci da pisem,necu imati vremena..Ako budem nekad imala,javicu se. ♥

U ovom postu,htela sam da pisem o (ne)skrivenom talentu,pa3sha,koja je veoma talentovana za kose.Iz Hrvatske je,nadam se da ne smeta onima koji su iz Srbije..
Evo nekih kosa koje mi se najvise svidjaju:








































Posetite je i vidite kakve sve kose ima :)
Da li vam se svidjaju ili ne? Upisite utiske u komentarima :D ♥


6 comments:

  1. ne razumem kako mislis ulazicu i ali necu pisati
    kako ces ulaziti ako neces biti tu?

    ReplyDelete
  2. Ne svidja mi se !!!!

    ReplyDelete
  3. pa sto neces onda postavljati na blog

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete